papalka.prv.pl
+
komentarze (3) · fotografie (0)
Po pierwsze, za co uwielbiam Oleńkę.
W przerwie między gadaniem o jutrzejszym kinie, o facetach, o kosmetykach, o komputerach i Internecie i staropanieństwie, pokazałam Oli moje dwa pokemony na naszej-klasie, czyli Mamuta i Padre.
Fragment dotyczący mojego Padre:
Ola: wyglado tak...hmm.."tatusiowato":D i poczciwie byłby fajnym dziadkiem ;)
Ja: pff
Ola: dobre, dobre
Ja: heh ;]
Ola: roz yno kielźnie i bydzie po forbaju:D

Rozwaliła mnie tym ostatnim na atomy, popłakałam się ze śmiechu przed komputerem ;-) Tekst oczywiście bardziej zrozumiały dla Ślonzoków, bo jak wiadomo Cała Polska w cieniu (smogu?) Śląska.

Po drugie, zdecydowanie przyczyniam się moim studiowaniem do niszczenia lasów. Połowa studiów a ja mam 12 (czyt. Dwanaście) wypełnionych po brzegi (czyt. Nichuchu już tam nie wcisnę) segregatorów, co mnie osobiście przeraża. Mama sugeruje wywalić. No ale 1) nie po to tyle godzin spędzałam w bibliotece (no ok, w kserze) żeby teraz to puścić z dymem, 2) ciągle każą nam się wracać do innych przedmiotów i chyba by mnie szlag trafił, 3) to generalnie zajmuje na razie tylko 2 półki. Ale jak tak rozglądam się po moim kwadracie, to nie za bardzo mam to gdzie wepchnąć.
Bo ja chomik z natury jestem i chomikuję masę niepotrzebnych rzeczy. Jak mnie juz najdzie na od-chomikowanie, to kończy sie zwykle na 3-4 czarnych worach na śmieci. Myślę, że trzeba pomyśleć nad rozpoczęciem tego procesu.

Po trzecie, jest 22:42 a mi się nudzi. Uwieeeelbiam to. Po takich mękach, w których każda minuta spokoju była błogosławieństwem, w końcu mam zasłużoną leberkę. Po prostu od urodzenia uwielbiam wakacje!

iTunes i winamp mnie dziś do wqrwów doprowadziły. Nie lubimy się i mamy ciche dni.
Pączek jeden – dla zasady. Wspominam czasy kiedy jamnik wdrapał się na stół kilka dobrych lat temu i wszystko zeżarł.
Poza tym – z Weroni, w porywach z Łukaszem i jak najbardziej z brzuchem planowaliśmy JEGO przyszłość ;-)
A jutro to Kc i jakieś melanże, potem maraton w Rybcu, a potem to będą późne godziny nad ranem ;-)
czwartek, 31 stycznia 2008 roku

. + .
+
komentarze (3) · fotografie (0)
Pożarłam książkę „Berek” Marcina Szczygielskiego w kilka godzin. Do 4 rano. Nie umiałam przestać czytać, bo powieść świetnie napisana i tylko czekałam co będzie dalej. Generalnie – historia geja i moherówy, którzy mieszkają drzwi w drzwi. Oczywiście najpierw serdecznie się nienawidzą, ale z czasem... Oboje szukają bliskości, tyle że w innych wymiarach. Przepaść między bohaterami, a przy tym tyle drobiazgów, które ich łączy. Naprawdę, godne polecenia.
No i tak się dziś z kąta w kąt przechadzam, bo po tylu tygodniach tyrania w książkach jakikolwiek odpoczynek jest szokiem dla organizmu. Jak miło było obudzić się rano bez ścisku w żołądku i bynajmniej nie o 5 rano.

I realizuję to do feryjne. Na pierwszy rzut poszły moje fotki sprzed wieeeelu lat, bo obiecałam ;-) Więcej na flickr'u


Wiadomo - flacha

Kawożłop

Urodzinki
środa, 30 stycznia 2008 roku

[1] 2 3   >   >>

+ Cała prawda o...
+ Same fotki
+ Księga gości
+ Czytuję sobie
+ Pucici Pucici
+ Morfeusz
+ Tyranka
+ Jędrzej
+ Bakus
+ cysiaczek
+ mgr farm. PMiś
+ Ejsior
+ Cudi
+ scanner
+ Tiraeth
+ Dely
+ Wojtek
+ Asiowe Pole
+ Świat Phoeba
+ Sh4dow
+ Nospor
+ Piękne słowa Adriana
+ empathon
+ Hwao
+ Zbłąkany Jaqb
+ BASH!
+ Karimcioszek
+ Athlan
+ Acidos
+ Luinnar
+ Strzałek
+ dr_bonzo
+ Pudelkowe Ploteczki
+ Jolka
+ Wawrzyniec
+ narzeczona programisty
+ blog #php.pl
+ Minione dzieje
2010
+ Maj
+ piątek, 28
+ czwartek, 27
+ środa, 26
+ wtorek, 25
+ poniedziałek, 24
+ niedziela, 23
+ sobota, 22
+ piątek, 21
+ czwartek, 20
+ środa, 19
+ wtorek, 18
+ poniedziałek, 17
+ niedziela, 16
+ sobota, 15
+ piątek, 14
+ czwartek, 13
+ środa, 12
+ wtorek, 11
+ poniedziałek, 10
+ niedziela, 9
+ sobota, 8
+ piątek, 7
+ czwartek, 6
+ środa, 5
+ wtorek, 4
+ poniedziałek, 3
+ niedziela, 2
+ niedziela, 2
+ Kwiecień
+ Marzec
+ Luty
+ Styczeń
2009
+ Grudzień
+ Listopad
+ Październik
+ Wrzesień
+ Sierpień
+ Lipiec
+ Czerwiec
+ Maj
+ Kwiecień
+ Marzec
+ Luty
+ Styczeń
2008
+ Grudzień
+ Listopad
+ Październik
+ Wrzesień
+ Sierpień
+ Lipiec
+ Czerwiec
RSS
© 2018 papalka. All rights reserved.
[]s