papalka.prv.pl
+
piątek, 14 maja 2010 roku
Cały dzień w oknie. Pada? Nie pada? No ok, lekko pada, ale to jeszcze nie ulewa. Hmm, ciekawe jak bardzo nowy płaszcz jest deszczooporny? Hmmmm, ciekawe czy soniak jest bardzo wodoodporny?

A w między czasie - obiad i sprzątanie. Wymyłam idealnie brodzik, tak, że można było z niego jeść. Cóż. O 21 ktoś postanowił w nim wymyć ubrudzone buty i wytrzepać obłocone po igrach dżinsy. Wypas kurwa.

Ko, ko, ko.

I w końcu znalazłam TEN sos do spaghetti, który nie jest jedną wielką cebulą i nie śmierdzi. Tylko teraz na bank zapomnę. I znowu będzie:
-Hmm Łowicz to miał być. Ale boloński czy do spaghetti? A może to były Pudliszki? Tak to na bank to.

A w domu:
-Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

I skończyły mi się zasoby chusteczek.
I do suki nr 1 dołączyła suka nr 2, która poluje na MOJE buty.

A właśnie. Zamówiłam sobie espadryle, bo były tanie. Wszystko ołrajt, z niskim koturnem, z zapiętkiem, więc do auta jak znalazł. Odpakowałam i klops. Ale posiadanie Matki z mniejszą stopą ma plusy. A ja mam z głowy prezent na Dzień Matki. Nauka na przyszłość: sprawdzać też szerokość buta :)

W mega deszczu pojechałam do pracy. I im bliżej było, tym mniej lało. Super! Uda się coś popstrykać. Szkoda tylko, że nie mogłam od razu jechać focić. Ten folder już mi bokiem wychodzi. Za niedługo zacznie dupą.

Ale pojechałyśmy. Szare, bure niebo, bez chmur co prawda, ale taka bezsensowna plama nikomu do szczęścia nie jest potrzebna. Bardzo byłam zawiedziona. Upierdolone po kolana błotem, przemoczone, przewiane i niezadowolone poszłyśmy focić kościoły.

Potem pocieszanie się za pomocą jakieś czekolady od Wedla. Pomogło.

W domu okazało się, że nawet nie takie tragiczne te foty.

Weekend uroczyście otwarty.

I padło dziś:
- To może jutro jakieś kino i zakupy?

Auuuu!!! Auau auuuuu!!!


+ Cała prawda o...
+ Same fotki
+ Księga gości
+ Czytuję sobie
+ Pucici Pucici
+ Morfeusz
+ Tyranka
+ Jędrzej
+ Bakus
+ cysiaczek
+ mgr farm. PMiś
+ Ejsior
+ Cudi
+ scanner
+ Tiraeth
+ Dely
+ Wojtek
+ Asiowe Pole
+ Świat Phoeba
+ Sh4dow
+ Nospor
+ Piękne słowa Adriana
+ empathon
+ Hwao
+ Zbłąkany Jaqb
+ BASH!
+ Karimcioszek
+ Athlan
+ Acidos
+ Luinnar
+ Strzałek
+ dr_bonzo
+ Pudelkowe Ploteczki
+ Jolka
+ Wawrzyniec
+ narzeczona programisty
+ blog #php.pl
+ Minione dzieje
2010
+ Maj
+ piątek, 28
+ czwartek, 27
+ środa, 26
+ wtorek, 25
+ poniedziałek, 24
+ niedziela, 23
+ sobota, 22
+ piątek, 21
+ czwartek, 20
+ środa, 19
+ wtorek, 18
+ poniedziałek, 17
+ niedziela, 16
+ sobota, 15
+ piątek, 14
+ czwartek, 13
+ środa, 12
+ wtorek, 11
+ poniedziałek, 10
+ niedziela, 9
+ sobota, 8
+ piątek, 7
+ czwartek, 6
+ środa, 5
+ wtorek, 4
+ poniedziałek, 3
+ niedziela, 2
+ niedziela, 2
+ Kwiecień
+ Marzec
+ Luty
+ Styczeń
2009
+ Grudzień
+ Listopad
+ Październik
+ Wrzesień
+ Sierpień
+ Lipiec
+ Czerwiec
+ Maj
+ Kwiecień
+ Marzec
+ Luty
+ Styczeń
2008
+ Grudzień
+ Listopad
+ Październik
+ Wrzesień
+ Sierpień
+ Lipiec
+ Czerwiec
+ Maj
RSS
© 2018 papalka. All rights reserved.
[]s