papalka.prv.pl
+
środa, 19 maja 2010 roku
Do kolejnej łożkowej pozycji dziś doszła nowa - po przekątnej. Ja nie wiem co to się dzieje, że ja się budzę w takich dziwnych pozach. Poważnie. Trzeba to sfilmować kiedyś.

Fajnie było nie zobaczyć deszczu rano. Fajnie przeczytać, że woda opada. Ale najbardziej ucieszyło mnie to, że droga, którą jeżdżę do pracy. Temat główny: kto ile miał wody w domu, na ogródku, gdzie jeszcze zalało i generalnie jaka jest masakra. Nasze wsie aż tak nie były zalane. Ale jak pokazałam im moje wczorajsze foty, to się zdziwili.

A ja podczas rozmowy z nimi wyprułam koraliki ze swetra, który teraz wygląda zupełnie inaczej. I jest zaje!

Dziś trochę mniej stresuję się.

Pewnie temu, że jestem zajebana robotą.

8 dni.

D1OnRZ muroroubingj, [url=http://utejoallbhhf.com/]utejoallbhhf[/url], [link=http://iotjjbhsvsjq.com/]iotjjbhsvsjq[/link], http://xvpenzdapyox.com/
napisał: uxsnkzpzwx (strona www) w dniu: 03.07.2010 15:55
. + .

+ Cała prawda o...
+ Same fotki
+ Księga gości
+ Czytuję sobie
+ Pucici Pucici
+ Morfeusz
+ Tyranka
+ Jędrzej
+ Bakus
+ cysiaczek
+ mgr farm. PMiś
+ Ejsior
+ Cudi
+ scanner
+ Tiraeth
+ Dely
+ Wojtek
+ Asiowe Pole
+ Świat Phoeba
+ Sh4dow
+ Nospor
+ Piękne słowa Adriana
+ empathon
+ Hwao
+ Zbłąkany Jaqb
+ BASH!
+ Karimcioszek
+ Athlan
+ Acidos
+ Luinnar
+ Strzałek
+ dr_bonzo
+ Pudelkowe Ploteczki
+ Jolka
+ Wawrzyniec
+ narzeczona programisty
+ blog #php.pl
+ Minione dzieje
2010
+ Maj
+ piątek, 28
+ czwartek, 27
+ środa, 26
+ wtorek, 25
+ poniedziałek, 24
+ niedziela, 23
+ sobota, 22
+ piątek, 21
+ czwartek, 20
+ środa, 19
+ wtorek, 18
+ poniedziałek, 17
+ niedziela, 16
+ sobota, 15
+ piątek, 14
+ czwartek, 13
+ środa, 12
+ wtorek, 11
+ poniedziałek, 10
+ niedziela, 9
+ sobota, 8
+ piątek, 7
+ czwartek, 6
+ środa, 5
+ wtorek, 4
+ poniedziałek, 3
+ niedziela, 2
+ niedziela, 2
+ Kwiecień
+ Marzec
+ Luty
+ Styczeń
2009
+ Grudzień
+ Listopad
+ Październik
+ Wrzesień
+ Sierpień
+ Lipiec
+ Czerwiec
+ Maj
+ Kwiecień
+ Marzec
+ Luty
+ Styczeń
2008
+ Grudzień
+ Listopad
+ Październik
+ Wrzesień
+ Sierpień
+ Lipiec
+ Czerwiec
+ Maj
+ Kwiecień
+ Marzec
+ Luty
RSS
© 2018 papalka. All rights reserved.
[]s